UDÁLOSTI  LET:     2 0 0 7  -  2 0 1 0

13. Celostátní setkání členů a příznivců "SPOLUVSEDLE" Zimní sraz     Bělecký mlýn_2010

Zimní sraz se konal Ve dnech 22 až 24. ledna 2010

Zimní setkání  přátel motorek je za námi.
Mlejn se choval přátelsky. Bylo dobře vytopeno, hořel krb,
pálenice voněla a koštování bylo výborné ...

Ale popořadě pro Ty, kteří se o dění na Mlejně zajímají.
V pátek přijel jako první Majk z Orlové. Poté se trousili ostatní až do 20 hodiny.
Přijel, mimo jiné, Jirka ze Šumavy, JiB, hosté z Ostravy, Znojmáci, Fázerman, KoV a další, co to měli za humny :-).
Celkem nás bylo ubytovaných 27 osob.  A  ze soboty na neděli pak 28 osob.
Kolem jel "náhodou" Roman, takže byl i host :-) Odjížděl pozdě v noci.
Ubytování za 250,-/noc  bylo výborné, Mlejn položil laťku komfortu hodně vysoko.
Na pokojích bylo teplo. Obsluha (2x19 let) příjemná, pití dobré, jídlo většinou bez připomínek.
Pro nás motorkáře byla připravena společenská místnost, kde se v 18 hodin zatopilo v krbu
a  začalo se promítat. Jirka Bašný něco ukázal ze svých  cest, loňské slovensko a část Anglie.
Pavel měl vzorně připravené povídání o Turecku, vtipně  prezentoval společné cestování s Ivou.
Od 21 hodiny již měly práci tři kytary. Poděkování patří Doutníkovy (mohl přijet jen na sobotu), dále  Majkovi
a Martynovi. Zábava pokračovala do 24 hodin.

Sobota, snídaně 8,30, nastartování aut a přesun do Čech pod Kosířem. Zde nás čekalo muzeum kočárů.
Byl jsem tam poprvé, ale jistě né naposled. Tolík zajímavostí jsem nečekal. Přestože venku byla hezká zima,
staré dřevo vyzařovalo teplo, bylo tam příjemně.
Z muzea kočárů jsme se přesunuli do vedlejšího muzea hasičů.
Z "teplé" dřevěné budovy do betonové budovy továrny. Kovové stříkačky  vyzařovaly jen  chlad. Přestože to bylo zajímavé,
zima zkrátila pobyt v muzeu hasičů a všichni jsme se těšili zpět do Mlejna.
Teply oběd a "chutné" tekutiny na zahřátí udělay své. Nálada byla výborná.
Po 14 hodině jsme využili nabídku majitele a přes palírnu jsme šli krásnou zimní příroudou do kopečka, opustili studené údolí
Mlejna a vystoupali na náhorní palouk, kde byly stáje. Majitel opravdu věděl o čem povídá, byl to jeho koníček, takže jsme
se dozvěděli nejen o koních, Matyldě (vepřík), ale i o dvou " rohatých holkách" (hodně chlupatý zimní skot).
Majitel znal i historii Mlejna a okolí, uměl své vědomosti "prodat". Dobře se poslouchal.
Přestože bylo mínus 5, svítilo slunce a příroda byla nádherná.  Velmi příjemná procházka.
Ostravaci použili místní saunu, my další koštovali pálenku z višní. Zbytek různě odpočíval.
Večer od 18 opět krb a promítání.  JiB ukázal, Anglii, Ostravaci také  ukázali část Sotska,
Ivoš s Jitkou vyprávěli nad fotkami z Toskánska. Komentáře Ebena byli trefné.
A jako obvykle po 21 zbylé dvě kytary navodily atmosféru.
Přijel se na nás opět podívat Roman s Mirkem Nožířem. Potkali jsme se v muzeu kočárů.
K večeru přijel webmajster Miro s paní a  Koneční z Kroměříže.
Skončilo se zase o půlnoci.

V neděli byla snídaně až v 9 hodin.
Poté startování motorů. V sobotu bylo jen -14 mrazu. V neděli pak -17 mrazu.
Někteří nastartovali jen s použitím kabelů kolegů :-)) ale všichni nastartovali.
Setkání bylo velmi klidné, komorní, pohodové.
Nenašel se zatím nikdo, kdo by měl nějakou připomínku.
Takže předpokládám, že se to všem libilo.
Znojmákům děkuji za foto, které jsou v souboru na konci jejich stránek.

Osobně děkuji všem za setkání bez problému.
Byla mě čest pro Vás toto setkání zajistit :-)
Obsluha Mlejna vzkazuje, Vaše skupina motorkářů je vždy vítána.
Kdo pojedete na Moravu, doporučuji pohostinství Mlejna využít.

Zdraví JVK

11. Celostátní setkání členů a příznivců "SPOLUVSEDLE" Jarní sraz  Koráb_2009

Jarní sraz se konal 17.-19.dubna na chatě Koráb nad obcí Kdyně okr. Domažlice. Loc: 49°23'44.291"N, 13°4'31.106"E

V pátek se nás setkalo celkem 24 osob. Přestože se většinou přijelo v studeném dešti, nikomu to nezkazilo náladu. A to přijel Roman se synem, M-Alp, Lady z Brna, Pavel (Ostravak) z Prahy..
Nechyběl Jirka Bašný, přijel i Mirek z Mostu. Ostatní, včetně Pražáků,  to měli trochu blíže.  Omlouvám se, nejsem schopen všechny z Vás vyjmenovat. Asi dospívám.. ach ta paměť .-)
Výjimka byla skupina Doutník-Viky-Mija, kteří přijeli autem. Důvod, aby nenamočili kytary :-))
Jak to udělal Martyn s kytarou, který s paní přijel na mašině, to tedy nevím .-))
Takže v pátek večer byla 3x kytara, dobrá nálada.
 Pouze lituji že jsem šel spát kolem jedné. Prý se tam ještě svlékal kuchař. Asi ale při tom představení nastydl, protože ráno nepřišel do práce .-)

Ubytovatel zatopil i na pokojích. Byl dostatek teplé vody. Bez problému se dalo sušit mokré oblečení. Večeře  dobrá, pivo výborné.
Poznámka. kdo si dal vařené, byl překvapen místní specialitou. Dostal před sebe termosku s litrem vína ( aby nechladlo).. Dobrý nápad.
Pro upřesnění. Chata Korám se trochu podobala našemu známému Kapitánovi ze Seče. Měli jsme samostatnou místnost, dobře vytopenou. Ubytování na středně slušných pokojích nebylo špatné.
Souhrn, Jirka "Goldwing" to vybral dobře.

Sobota, ráno pršelo. Dobří členové z jiných krajů hlásí slunce, ale nám do 9 pršelo. Přesto ještě přijeli Josef a Marie ze Znojma. Ti, kdyby nevstávali na vejlet kolem 4 hodiny, tak by byli divní :-)
Jestli se nepletu tak přijel i Jindra s paní (cestovatel) jako obvykle na nové (jiné) motorce.
Nějak se to ještě rozrostlo a ejhle, bylo nás hnedle  přes 30 osob.
V 10 hodin byla vyjížďka. Zúčastnilo se jí 9 motorek ( 14 osob), po cestě jsme se rozrostli o další dvě mašiny, vrátilo se deset. Zajímavé.
Roman a Mirek  se syny to vzali do Německa. Martyn na relly, ostatní měli samostatné ježdění.
Hlavní část, kterou vedl Jirka na svém Goldwingu navštívila soukromé muzeum řemesel. Celkem ukázka 45 řemesel. Opravdu zajímavé. Netušil jsem, co soukromá rodina je schopná sehnat.
Poté se odskočilo do Něměcka, ještě nějaká přehrada... no  projížďka.  Cesty dobré, zastávka na jídlo slušná s rychlou obsluhou, dobrá pohodová vyjížďka.
To už nám celý den slunce přálo a bylo krásně. Vrátili jsme se před šestou. Stihli jsme se podívat na rozhlednu, která byla vedle chaty (83 schodů).
Večer diskuze a dobrá krmě s pitím.
Ubytovatel zjistil, že se v neděli ráno od 7 do 14 uzavírá silnice kvůli relly a nebude možné od chaty odjet.
Takže jsme se rozdělili.
Část odjela v 6.30 (v té jsem také byl). Projíždět ve 2-3 stupních v údolí mrakem, na kopci zase sluncem a znovu do údolí do mraku... tak to byla nádhera. Krásné ráno. Stálo za to vstát.
A že to nebylo zcela běžné bylo znát podle množství osob, kteří zastavovali a fotily.
Další část, podle vyprávění, jela lesem cestou pro enduro. Ale Jirka Goldwing se rozhodl, že to také zvládne.
Proto poznámka M-Alpa a Pavla, že učil mašinu létat. Škoda, že jsem to neviděl. To tedy byla asi dobrá zábava..

Přemýšlel jsem, proč se chata jmenuje Koráb, když je na kopci.
V nedělní ráno, cca 6 hodin, byly mraky pár desítek metrů pod vrcholům a při výhledu byl ostrov s chatou - Korábem, v moři mraků. Fotky jsou nádherné,.. moře... zátoky ...

Pavel na počkání posbíral fotky a předal zájemcům DVD. Pavle jsem dlužníkem.
Jirka Schl. =>"Goldwing" vždy vysvětlil své  plány, zajistil snídaně a večeře. Prostě jako hostitel byl jednička.
Protože  v dešti  přijeli pouze Ti, kteří se chtěli bavit a setkat s dobrou partou, byla bezva nálada.

Poděkování patří hostiteli Jirkovy Sch.
Všichni zúčastnění prokázali, že setkání motorkářů je vždy příjemné.
Bylo by škoda porušit tradici a neuskutečnit další podzímní setkání.
Kdy, kde a kdo  - to je ještě otázka.
Na těchto setkáních (letost také na zimním) se domlouvají společné zájezdy do zahraničí.
Fázerman se svoji skupinou jede v květnu do Toskánska.
Roman vede v květnu  svojí skupinu do Alp.
Je plán jet do Německa, podívat se na zachovalá středověká města.
Pojede se na podzim na Fakee do Rakouska.
Jako obvykle se jede na GG. To nelze vynechat.
Jede se k Jadranu.
Jede se na passa do Švícarska.
Je plánované koupání ve Verde kanonu + San Tropé.
Mezitím bude setkání u kytar v čechách a další setkání o víkendech.
Na setkáních se tyto plány "kují" a upřesnují.

Prostě, kdo chce jet s partou, vždy se skupina zájemců najde.
Další jezdí sami nebo s spoujezdcem. Každý máme jiné požadavky a možnosti.

Zdraví JVK

10. "Jubilejní"Celostátní setkání členů a příznivců "SPOLUVSEDLE"   Zimní sraz  Harmonie_2009

Náš v pořadí již desátý sraz přátel motorek se konal ve dnech 16-18. ledna 2009 v hotelu Harmonie u Jihlavy.

9. Celostátní setkání členů a příznivců "SPOLUVSEDLE" Podzimní sraz  Sykovec_2008

Náš v pořadí již devátý sraz přátel motorek se konal ve dnech 19-21. září 2008 v penzionu Sykovec nedaleko Žďáru nad Sázavou.

Tak devátý sraz účastníků party Spoluvsedle máme za sebou. Počasí nám nepřálo, ale i tak nás dobrá nálada neopustila .V pátek nás bylo celkem 24 motodraků. Na otočku se přijel podívat Doutník, který bohužel musel pracovně pryč, přesto nás alespoň zajel pozdravit.(Což se cenní). Poseděli jsme u pivka, zapěli u kytary a dobře se bavili. Bohužel došlo světlé pivko a vázla i obsluha. Pili jsme černé a topili v krbu. Jinak super večer. V noci bylo dost hlučno ze strany ubytovaných mladíků, kteří zde měli párty. V sobotu ráno po menší snídani jsme z oken koukali ven, jak lije a lije.Po příjezdu dalších dvou motorek jsme v 10:30 vyrazili na vyjížďku. Jeli jsme směrem na Poličku a první zastávka byla u jeskyně Blanických rytířů. Prohlídka byla zajímavá a jeskyně krásna. Naší pozornost upoutali,,galoše" T.G.Masaryka a opřené koště o zábradlí. Jo jsme veselá parta. Přes cestu byl penzion, kde už na nás čekali Ivo s Jitkou. Dali jsme si vlažnou polévku(teplá nebyla ), kávu, čaj. Bohužel i Ivo a Jitka museli zpět, ale přijeli a všichni jsme byli rádi, že jsme se viděli. Díky. Rozloučili jsme se i s dalšími třemi motorkami. Další cíl naší vyjížďky byla rozhledna Karasín.Vítr u rozhledny byl prudký a mrholilo, i přesto se pár odvážlivců vydalo až na vrchol rozhledny. My slabší jedinci jsme čekali dole v bufetu u čaje(vůbec to nebylo špatný). Tvrdili nám, že výhled byl krásný. Poslední zastávka byla u sochy koně.Někteří se ho snažili osedlat a zkrotit. Zde jsme udělali společnou fotku a jelikož déšť sílil, jeli jsme zpět na penzion. Zde na nás čekal Míra Nožíř, který vyjížďku nestihl (minuli jsme se o deset minut.Škoda). Byl, ale statečný a vytrval do naše návratu kolem 18 hodiny. (Dík za výdrž). Na otočku autem zavítali Alenka a Ota. Po večeři byla volná zábava a opravdu stála za to. V krbu bylo zatopeno, pivka dost a humoru ještě víc.Co víc si přát. Noc byla klidná, paní vedoucí se o to postarala. V neděli ráno, po ještě menší snídani, jsme se rozloučili a jeli ke svým domečkům. Slibyli jsme si, že budeme víc komunikovat na našich stránkách, tak snad nám to vydrží. Díky JVK, že vedl vyjížďku, jelikož nám to moc pomohlo. Děkujem všem, co přijeli, i přes nepřízeň počasí, a vydrželi celý víkend bez újmy na zdraví. I těm, co přijeli nasát atmosféru a museli pryč. Velikou radost nám udělal Láďa Šobr, že po dvou letech jsme se opět potkali. Ještě jednou díky všem.  Třešťáci

8. Celostátní setkání členů a příznivců "SPOLUVSEDLE" Jarní sraz  Harmonie_2008

Náš v pořadí již osmý sraz přátel motorek se konal ve dnech 11-13. dubna 2008 v hotelu Harmonie u Jihlavy.  Takže jarní sraz je za námi. Skalní přijeli v pátek, skoro dvacítka nás bylo. Sobota: JiB ráno odjel dohodnout počasí a opravdu, v 10 hodin slunce za mraky, déšt nikde a pod jeho vedením nás jelo 13 motorek většinou ve dvouch do elektrárny. Druhá skupina 3 motorek jela jinam :-) U elektrárny se přidalo dalších 6 mašin. celkem fajn. Večer klasika, zábava. Ubytovaní bylo na 1* (díky Editě a Milanovi). V neděli skupina 7motorek jela ještě do muzea Lešná, v Telči na náměstí se setkali s Romanem a s jeho 6 motorkama jako doprovod a po dobrém obědě v muzeu jsem to rozpustili. Bylo to fajn.- JVK  - více od JVK---mrkni na foto

MOTOCYKL 2008  --- 12. ročník mezinárodní výstavy motocyklů a příslušenství ----- 7. 3. - 10. 3. 2008 (ČTVRTEK - NEDĚLE)

22.3.08 PRVNÍ ODEMYKÁNÍ SILNIC O.B.F. /Olomoucké bikers fórum/

7. Celostátní setkání členů a příznivců "SPOLUVSEDLE" Zimní sraz  Seč_2008

Náš v pořadí již sedmý sraz přátel motorek se konal ve dnech 18-20. leden 2008 v hotelu Kapitán na Seči.

Tak lednový sraz máme za sebou. Ti co přijeli již v pátek si večer v komorní atmosféře, za doprovodu kytary užili a motorkářské klábosení nebralo konce. Ovšem noc z pátku na sobotu opravdu stála za to. Přesto, že jsme byli poměrně unavení usnout se nám nepodařilo. Není se čemu divit, hladina hluku, o kterou se nám postarali "polští rekreanti", byla tak vysoká, že někteří z nás zbytek večera strávili na baru a dovolávali se, prostřednictvím paní vedoucí, nočního klidu. Nepodařilo se. V sobotu po ránu snídaně a následoval výlet do Bikers Crownu. Samozřejmě jízda plechovkama neměla ono kouzlo, ale návštěva motorkářské prodejny lehce náladu pozvedla a někteří dokonce i nějakou tu korunku utrousili. Sobotní odpoledne pak zahájilo maraton  prezentací z předchozích sezón. Podle zájmu se dal shlédnout film /s komentářem/ od kluků, kteří v roce 2006 projeli Ameriku. Byly k vidění fotky Romana-FJR z Alp Rakousko+Slovinsko, ukázky fotek z cest po Evropě od JVK a fotky /s výkladem/ Jindry ze Španělska a Portugalska.

Toď vše zdraví Myro

Ahoj, po dlouhé době zdravím z Bystřice pod Hostýnem. Letos jsem byl s Ivou
jen  nakrátko v Rumunsku. Jak je mým zvykem, tak jsem to sepsal a zde dávám k nahlédnutí
Je zima a tak to třeba někomu ukrátí dlouhou chvíli.
Jinak dělám údržbu motorek asi jako každý. Zima sice ještě nezačala, ale
už mě pěkně štve. Snad brzy skončí.
Tak se mějte, zdraví Pavel Buchta

Ahoj Spoluvsedláci,
Mám moc smutnou zprávu. 11.10. umřel po dlouhé nemoci náš člen Vladímír Kyšák - Lari. (Na hlavní stránce je na něj odkaz,že umí pěkně dělat airbrush). Na náš společný sraz se nedostal, protože vážně onemocněl. Celou dobu nemoci mi sliboval, že jak se nemoc zlepší, tak se na náš sraz vypraví. Bohužel už k tomu nikdy nedojde. V poslední době sedával před domem a pozoroval okolojedoucí motorkáře. Říkal,že by dal nevíco,kdyby se mohl taky projet...
Kdo jste ho znali osobně, vzpomeńte. Byl to fajn chlap. Fotka je ze společné loňské vyjížďky na Sulovské skály.
-kov-

Přidán odkaz na cestopis od Jirky Kováře /Kova/

ALPY 2006

6. Celostátní setkání členů a příznivců "SPOLUVSEDLE" Podzimní sraz   Seč 2007

Náš v pořadí již šestý sraz přátel motorek se konal ve dnech 15-16. září 2007 v hotelu Kapitán na Seči.

Tak podzimní setkání přátel spoluvsedle máme úspěšně za sebou.Podle ohlasů to bylo asi dost dobré, jinak by se většina netěšila na další setkání naší party. Postupem času se účastníci vytřídili, většinou jezdí staří známí, i když, přijelo i několik nových tváří. Někteří, jako například Roman, přijeli jen na otočku, pozdravit, nasát atmosféru, trochu politovat že nemohou déle. Ale i tak si toho vážím, že přijeli.

Pro Ty, kteří nemohli přijet malá rekapitulace: ubytování stálo 150 Kč / osoba/ noc, na pokoji teplá voda, WC + sprcha chodba. Podle  vyjádření kolegyň velmi čisté. Jídlo bylo dobré a levné, snídaně přebohatá :-))) pití, světle, řezané, černé 10 nebo 12, víno, a další .. a JiBe, specielně  pro Tebe  taky  byla Irská Whisky.

Celou dobu byli přítomni Doutník s kytarou, Viky s kytarou a Martyn s kytarou a harmonikou. Byl jsem překvapen, že trojice obsluhujících hezkých děvčat si po dvou hodinách zapamatovala naše jména a přezdívky na kasirlístcích. To mě se ještě nepovedlo :-))

V pátek večer bylo 12 motorek a 20 osob, komorní zábava

V sobotu po poledni jsme se jeli podívat na parní mašinku a většina se i projela, zavzpomínat na krásnou vůni páry. Pro odborníky -  tahala  to " U205" a ukázala i přetlak páry a uměla houkat :-))). Jirko JiBe, zdraví Tě mašinfíra "Doktor".Na vyjíždku jelo 15 motorek ( 20 osob)

v sobotu večer v garáž spinkalo 25 motorek !! (když přijeli, tak tam bylo teploučko od motorů ..) v sále se bavilo 40 účastníků + 3 kytary + harmonika. Předběžně se řešily další vyjížďky, výlety v příštím roce a hlavně se vzpomínalo na výlety letos.

Exceloval  Poul "Angličan", dobře mu sekundoval kolega z Ukrajiny a Mychal. A pak že nejsme mezinárodní :-)). Osobně všem moc děkuji za účast, vzorné chování v hotelu i na vyjížďce. Děkuji Milanovi a Jirkovi Ebenovi, že dobře vedli vyjížďku a jeli rozumně :-))

Že jsme vzorná parta je jasné, proto nás paní vedoucí  znovu zve na pobyt ve svém hotelu, a pro nás motorkáře má specielní slevy na pobyt a papání :-)). Tak ať nám to dobře jezdí. Zdraví JVK

foto:-podzimní Seč  ZDE

Přidán cestopis od Jirky Kováře /Kova/

ALPY 2007

4. Celostátní setkání členů a příznivců "SPOLUVSEDLE" Jarní sraz   Seč 2007

Náš v pořadí již čtvrtý sraz přátel motorek se konal ve dnech 14-15. dubna 2007 v hotelu Kapitán na Seči. První účastníci dorazili již v pátek /cca 25 lidiček/. Rozhodně se nenudili a již první večer se nad Sečskou přehradou rozléhaly tóny ze strun kytar. V sobotu ráno dorazil zbytek našich členů, tak aby se mohli zúčastnit vyjížděk, které tentokráte byly dvě a sice jedna pod vedením Ebena a druhá řízená Evou a  JiBem.  Obě byly nabyté zajímavostma a kilometrama, takže večer jsme se vraceli příjemně unaveni. U Kapitána už na nás čekaly slíbené řízky a mohla se i naplno rozjet bujará zábava. V neděli ráno jsme se rozloučili a rozjeli se po skupinkách zpět ke svým domovům. ---- Myro ----     foto: ZDE

MOTOCYKL 2007  --- 11. ročník mezinárodní výstavy motocyklů a příslušenství ----- 8. 3. - 11. 3. 2007 (ČTVRTEK - NEDĚLE) ----- Kdo měl minulý týden trochu času tak spěchal na motocyklovou výstavu do Prahy.  Bylo se na co dívat. Vystavovatelé předvedli nepřeberné množství motocyklů a jejich příslušenství.  Svět vodníků se rozrostl o  Suzuki GSF 1250 Bandit /nový favorit KOVA/.  Objevily se i novinky jako Yamaha YBR-250, Kawasaki VN 900, Suzuki B-King, Kawasaki Versys,  Jawa 650 Dakar,  Yamaha XVS 1300A,  Moto Guzi Norge 850/1200T/GT/GTL, Kawasaki 1400 GTR a další.  Samozřejmě nespočet inovací téměř u všech značek a typů.  Nechyběly ani navigační a dorozumívací systémy.  --- Myro ---

Zdravím Draci. žádná reklama, ale upozornění na šikovné ruce jednoho z nás /Lari/. Dokáže pomocí stříkací techniky airbrush vytvořit  grafiku, linky, loga a nápisy  - nejedená se o samolepky. Dále dokáže potáhnout motocyklové díly  opravdovou karbonovou tkaninou. Karbon design -více zde

O víkendu 12-14 ledna se uskutečnil na popud Jirky ze Zlína zimní sraz naší party Spoluvsedle.Přestože bylo na lednový víkend neuvěřitelné teplo,tak vzhledem k nepředvídatelnému počasí bylo riskantní přijet z větší dálky na motorce.Nakonec přeci jen aspoň JVK na motorce přijel a se štěstím v neděli i po suchu odjel.
V pátek večer se sešlo sedm lidí.Pokec a zábava se protáhnuly hodně přes půlnoc.
Zatím, co se v sobotu průběžně sjížděli další účastníci srazu,(celkem se nás sjelo 35),vyrazili někteří na ,,vyjížďku" - autem. Vzhledem k blízkosti propasti Macocha k ní zamířili a užili si krásné vyhlídky bez poplatků a bez tlačenice.Část ,,vyjížďky" pak zamířila na procházku dolů k říčce Punkvě a druhá část se cestou ještě zastavila u dvou jeskyní. Večer pak následovalo promítání fotek a videí z cest a pokec na volné téma.
V neděli ráno jsme se už jen postupně rozjížděli domů. Sraz se vydařil i když s motorkama by to bylo samozřejmě lepší. Je to jednoduché - když se totiž setká bezvadná parta lidí,je z toho vždy bezvadná zábava.  -- KOV --                     nerecenzované fotky v plné velikosti zde